6 pasi pentru un abdomen plat

Autor: Sibela
24.04.2014
836
1

Zona abdomenului este cea care ne da cele mai multe batai de cap cand vine vorba de slabit. Asta si pentru ca este locul unde se depun cel mai usor grasimile, iar muschii sunt foarte greu de lucrat. Greu, dar nu imposibil. Asa ca iti prezentam in continuare pasii mici si siguri catre un abdomen plat.

1. Postura

Cei mai multi oameni au tendinta de a sta cocosati, iar pe langa aspectul neplacut, acest fapt are si urmari asupra fizicului. Postura ideala este sa stai drept, aliniind urechile in dreptul umerilor, iar umerii deasupra soldurilor, genunchilor si gleznelor. Trage buricul spre sira spinarii si vei realiza ca abdomenul e incordat. Expertii afirma ca pe langa beneficiile fizice, o postura corecta favorizeaza echilibrul energetic.

2. Antreneaza toti muschii corpului


Cand vine vorba de intarirea abdomenului, nu puteti lucra aceasta grupa de muschi izolat. Oamenii au impresia ca realizand doar clasicele abdomene vor obtine rezultatele scontate, dar uita ca trebuie sa priveasca intregul corp ca un complex, sa-si dezvolte puterea si flexibilitatea in jurul lor. Exercitiile trebuiesc realizate inteligent. In plus, desi abdomenele sunt cele care definesc muschii, daca stratul de tesut adipos este prea gros, este necesar sa realizati exercitii cardio care vor topi grasimea si abia apoi abdomene pentru definire.

3. Examineaza dieta si digestia

Depozitul de tesut adipos din zona abdominala se datoreaza unei alimentatii bogate in grasimi. Exercitiile fizice vor intari muschii, dar este un procedeu indelungat sa elimine grasimea abdominala. Vestea buna este ca puteti ajuta acest proces adoptand un stil de viata sanatos si arzand mai multe calorii decat consumati. De asemenea, o dieta bogata in fibre, si consumul de multa apa va facilita procesul.

4. Incordeaza si relaxeaza muschii

Cu siguranta nu te-ai gandit ca iti poti tonifia muschii si atunci cand esti in masina, la birou sau te uiti la un film. Ce ai de facut? Incordeaza muschii abdominali timp de 6-10 secunde, apoi relaxeaza tot pentru 6-10 secunde. Sunt suficiente 20 de repetari. Vei vedea ca e rezultatele nu vor intazia sa apara.

5. Respiratia

Atunci cand realizezi clasicele abdomene, expira in momentul in care ajungi in pozitia finala, intrucat acest lucru te va ajuta sa incordezi muschii. Iar pastrand pozitia pentru 2 secunde vei mazimiza efectul.

6. Elimina stresul

Un nivel crescut de stres elibereaza o cantitate mare de cortizol in organism care favorizeaza depunerea de tesut adipos in zona abdominala. Asa ca inspira adanc si incerca sa te relaxezi.

In final, nu uita ca pentru a obtine un abdomen plat nu trebuie sa te determine sa te infometezi. Solutia e data de o alimentatie sanatoasa, exercitii fizice realizate corect si cele 6 secrete prezentate.

Sursa foto: FreeDigitalPhotos.ro

Comentarii
Te rugăm să completezi campurile necesare.
    2000 caractere ramase
    Apasa pentru a regenera codul

    Cred ca trebuie exersat aproape zilnic pentru a avea un abdomen perfect. Oricum, sfaturile sunt bune pentru inceput! :-)

    Scris de Stefania (anonim)
    | 06.05.2014 | 0:49
    Raporteaza abuz
    Cauta salon
    Afla pareri despre produsele preferate
    sensodays.ro
    Elefant.ro - Premium
    In trend
    Remington-Style - Premium