Trucuri care te ajuta sa slabesti rapid

Autor: Paula Filip
27.05.2014
755
0

Fiecare dintre noi isi doreste ca aparitia ei pe plaja sa fie de neuitat. Insa daca te uiti acum in oglinda, corpul tau ar mai avea nevoie de niste kilograme...in minus, iar costumul de baie pe care il planuiesti sa-l porti iti scoate in evidenta micile defecte.
Stii cum se spune: niciodata nu e prea tarziu ca sa investesti in tine. Daca nu te-ai apucat deja de dieta, iti recomandam sa urmezi cateva sfaturi ca sa fii in forma pentru vara.

1. Mobilizarea este cheia

Cand vrei sa incepi o dieta, intotdeauna spui: ”Ma apuc de maine”. ”Maine” spui ca nu ai ingredientele necesare ca sa-ti faci o salata sanatoasa si mananci tot paste. Ei bine, daca chiar iti doresti un corp trasnet pentru plaja, apuca-te de acum sa tii dieta. Arunca toata mancarea daunatoare din frigider si inarmeaza-te cu multa ambitie! Poate convingi si o prietena sa ti se alature. Intotdeauna e mai usor cand concurezi cu cineva la pierdut kilograme.

2. Renunta la bombele calorice

De acum va trebui sa renunti la covrigii in pauza de masa sau la prajiturile de la cofetarie. Evita mancarurile prajite in mult ulei, fainoasele, painea, preparatele de patiserie. Orice aliment si bautura care contine zahar este inamicul numarul unu al pierderii in greutate. De asemenea, carnea grasa de porc sau vita trebuie eliminata din alimentatia zilnica. Le poti inlocui cu piept si pulpa de pui, fara piele, sau carne de curcan, amandoua preparate la cuptor sau gratar. Pentru gatit, uleiul de floarea-soarelui trebuie inlocuit cu ulei de masline, care se va folosi in cantitati extra-mici si doar atunci cand este absolut necesar.

3. Sport, sport, sport

Sportul este aliatul dietelor! Fa miscare oricand si oriunde ai ocazia. Dimineata, dupa ce te trezesti, poti face cateva genoflexiuni, abdomene, fandari si intinderi pentru a spori si a impulsiona metabolismul. Pune muzica antrenanta atunci cand faci treburi prin casa si vei vedea ca te vei misca mai mult. In plus, exercitiile prin dans sunt mult mai placute decat transpiratul sub strigaturile unui instructor de fitness. Daca iti permite timpul, fa-ti abonament la sala! Acolo vei avea acces la aparate specializate pentru lucratul tuturor grupelor de muschi din corp.

4. Hidratare intensa

Acum, ca vine vara si organismul va fi mai solicitat, trebuie sa faci un efort si sa bei peste 2 litri de apa pe zi. Pe langa hidratare, apa ajuta sistemul limfatic la detoxifierea organismului. Pentru a-ti fi mai usor, pune apa in patru sticlute de 0,5 litri, pe care le poti lua cu tine in oras sau la servici. Intotdeauna pune una dintre sticle pe masa sau in perimetrul vederii tale, pentru a-ti aduce aminte sa bei.

5. Odihna este aliatul armoniei

Medicii recomanda ca un adult sa doarma cel putin sapte ore pe noapte pentru ca organismul sa-si incarce complet bateriile. De aceea, in timpul unei diete, cand corpul este deja solicitat si mai obosit decat de obicei, trebuie sa ne refacem corespunzator in timpul noptii si sa incercam sa dormim cel putin sapte ore. Daca ai probleme in a adormi, incearca un ceai de tei sau de lavanda inainte de ora culcarii. Dupa un somn calitativ, te vei trezi mai tonica si mai energica, cu o piele mai frumoasa si mai relaxata. Plus ca nimanui nu-i plac cearcanele sau pungile de sub ochi care apar dupa un somn agitat.

Urmeaza aceste sfaturi (fara sa trisezi!) si vei vedea ca rezultatele nu vor intarzia sa apara. Ce spui, raspunzi provocarii de a arata excelent la plaja?

Sursa foto: FreeDigitalPhotos.ro

Comentarii
Te rugăm să completezi campurile necesare.
    2000 caractere ramase
    Apasa pentru a regenera codul

    Cauta salon
    Afla pareri despre produsele preferate
    sensodays.ro
    Elefant.ro - Premium
    In trend
    AllBeauty